07

nedjelja

veljača

2016

Oprezno

Rastali smo se ružno, onako kako nitko ne treba da se rastaje. Previše svega... Previše grubih riječi, uvreda i psovki, previše emocija koje možda još uvijek govore da nam je.stalo. I stalo nam je, ali ne da se volimo nego da povrijedimo jedno drugo. Uvukla sam se u tu tvoju igru iz koje nisam mogla izać. Začarani krug. Na tren sam postala ono sto sam se zaklela da nikada neću biti. Bahata i ohola. Bezobrazna i besramna. Izvukao si iz mene ono najgore. Lavinu koju nije bilo moguce zaustaviti.

Riječi bole, koliko god se pravili da nije tako. Neke stvari dok se ne izgovore ne postanu stvarne. Unatoč djelima, odbacivanjima. slutnjama. Srce se još uvijek da zavarati. Riječi su pečat na kraju priče. Kraj nadanju i zavaravanju. Ono što sam ti tad izgovorila požalila sam istog trena kada sam to i izgovorila. I sve ono što si ti meni napravio, svaka sitnica kojom si me povrijedio u tom trenu postala je nebitna.

"Ne volim te i nikada te nisam voljela." To je karta na koju sam igrala. Lagala sam kao pas. I u tom trenu sam htjela da mi kažeš da to ponovim, da me upitaš što sam to rekla. Htjela sam da kažeš bilo što... ali nisi. Moje riječi su bile zadnje. Moje laži su bile posljednje.
Riječi ponekad bole, koristite ih oprezno.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.