24

subota

siječanj

2015

Srce na mjestu

Soba je bila uredna. Krevet složen, radni stol bez pretjeranog nereda, ormar koji je otvorio da bi uzeo majicu također. Pored radnog stola je stajala gitara. Znala sam da svira, ali ga nikad nisam čula.
Kako je primjetio da se meškoljim po sobi rekao je: -Sad ću ja evo.-
Pritom je razvukao onaj svoj osmijeh od uha do uha, koji me je tjerao da mu uzvratim iste sekunde.

-Ma samo ti polako, nigdje nam se ne žuri- rekla sam.

Ionako smo krenuli samo na kavu, kada je kiša krenula, a on je bio samo u majici kratkih rukava.
- Nego, mogao bi mi odsvirat nešto na gitari, kad smo već tu- rekla sam primajući gitaru za vrat.

-Pa mogao bi, ako želiš.-
-Nije mi problem- rekao je gledajući me onim svojim velikim očima.

-Naravno da želim, ajde- rekla sam pružajući mu gitaru. Pazeći pritom da njome ne opalim u neki predmet u sobi.

Sjela sam na njegov krevet,a on je privukao stolac od radnog stola. Krenuo je nasumično svirati akorde da vidi da li je gitara uštimana. Sjedio mi je nasuprot i toliko blizu da sam mogla osjetiti njegov parfem.

-Imaš li možda kakvu glazbenu želju?- pitao me dok je još bio usredotočen na gitaru.

-Hmmm- uzdahnula sam glasno kako bi pokušala mozak pokrenuti da se sjeti nečeg pametnog.

-Ma hajde, bilo što- rekao je to ovog puta u potpunosti usredotočen na mene.

-Može li All of me od Johna Legenda?- upitala sam gotovo posramljena jer se ničeg drugog nisam mogla sjetiti,a znala sam da to baš nije njegov tip glazbe.

-Savršeno!- rekao je na moje iznenađenje.

Krenuo je svirati, a ja nisam mogla skinuti oči s njega. Bilo je u njemu nešto posebno. U isti tren sam se pored njega osjećala i smireno i uzbuđeno.

I dok je on svirao "All of me" pritom savršeno pogađajući svaki akord, ja sam osjetila da se ne mogu kontrolirati. Bio mi je preblizu da ga usne ne bi poželjele. Približila sam mu se pritom osjetivši njegovu dvodnevnu bradu na svojoj koži. Bila je gruba, ali mi je godila.
Na tren je utihnuo i on i njegova gitara. Pogledala sam ga u oči, a on je zadržao pogled na mojim usnama.
Poljubila sam ga nježno, ali odlučno. Dugo sam držala usne na njegovima. Nije mi pokušao ukrasti taj poljubac, bio me spreman pustiti da ja vodim. Nije htio dominirati.
Usne se nisu htjele odvojiti od njegovih. Ruke su ga obuhvatile oko vrata i dodirivale njegovu bradu. Bio je jednako nježan kao i ja. Osjetila sam njegovo ubrzano disanje,a moje srce je radilo jednakom brzinom.
Prisilila sam usne da se odvoje, još uvijek ga držeći oko vrata.

- Da sam znao da će gitara imati takav utjecaj na tebe, davno bi ti nešto odsvirao- rekao je dok je prstima nježno prolazio kroz moju kosu.

Nasmijala sam se,a ovog puta je on meni uzvratio jednako. Trenutak savršene sreće.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.