21

nedjelja

prosinac

2014

Ti znaš kako

Tko ti je rekao zrak da poneseš sa sobom svaki put kad odlaziš od mene.
Ja ne mogu disati.
Tko ti je dao toliku moć nada mnom da bez tebe to više nisam ja.
Da se ne mogu prepoznati.
I kako me uspiješ tako vezati za sebe da ni ne pomislim otići.
Da želim ostati, želim da TI ostaneš.

Ti znaš sa mnom. Ti očito znaš kako. Napokon se našao netko tko može razbiti moju tvrdoglavost i sve moje kodove. Netko koga želim zadržati na neodređeno.
I tražim riječi kako da te opišem. Kako da opišem ono što si meni ti. I odustajem na kraju jer ne mogu. Ne postoji riječ koja bi te dovoljno dobro opisala. Koju bi srce prihvatilo. Jer srce piše svojim riječima koje su razumu nerazumljive, ali osjećajima savršeno jasne.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.