17

srijeda

prosinac

2014

Svi naši potezi

I preskačemo dobro jutro i laku noć. I sva bitna pitanja. Puštamo da ona lebde tu negdje iznad nas. I lebde tako već dugo, predugo. Ja čekam tvoj sljedeci potez i ti čekaš moj, u pat poziciji smo. Ako tebi ona odgovara meni ne.
Moj karakter mi ne dopušta da budem u patu dugo. Na jednu stranu mora okrenuti. Ili ću sve razjebati ili ću sve poboljšati. Kako god da okreneš nešto će se desiti. Čeka se moj potez očito. A ja oklijevam i mrzim se zbog tog. Znam da imaš poteze za šah-mat. Moju potpunu predaju.

Zato sam oprezna, pazim da jezik ne bude brži od pameti. Jebem li mu barem ovaj put nemoj biti brži. I povlačim potez najopreznije što znam, na tebi je red. Ti odlučuješ partiju i cijelu našu priču tako je oduvijek i bilo.

A s nikim više od tebe ne bi htjela ni dobro jutro ni laku noć.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.